OT [linux] Pri komunikacii so statnou spravu musi statny organ zo zakona prijat jeden z formatov ODF, RTF, TXT, HTML, PDF, XML a v rovakom formate odpovedat-Ake su skusenosti?

V|adimir Kralik vkralik na zmail.sk
Středa Říjen 4 19:18:44 CEST 2006

On Wed, Oct 04, 2006 at 03:57:07PM +0200, peto wrote:
> Odvolat sa na zakon a v pripade  probelmov postrasit medializaciou a sudom
>
> Nic viac-nic menej...
A zabudnut na ziadanu dotaciu, alebo v lepsom pripade cakat este
dlhsie... S byrokratickou masineriou nevybabres.

          vlk

<off-topic>
Staci mat rovnaku verziu daneho SW, rovnaku verziu fontov a rovnaku
tlaciaren ...

Rovnaka tlaciaren je skutocne dolezita, obycajnou zmenou tlaciarne sa
zmeni zaokruhlovanie pri vypocte velkosti fontov a toto sposobi zmenu
poctu stran a teda aj zmenu formatovania. Hold je to jednoduche .....

Pozn.) toto je moje pozorovanie s dost starou verziou daneho softu.
Mozno teraz je to uz ine, neskumal som.
</off-topic>

--
Vladimir Kralik