[linux] squid a radius

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Čtvrtek Říjen 5 23:42:00 CEST 2006

Dobry den.

Mam otazku na ktoru hladam uz dlho riesenie. potrebujem autentifikaciu
na squde bez toho aby ludia boly obtazovany menom/heslom. Kedze mame vo
firme domenu chcel som to skusit oproti radiusu ale narazil som na
problem ze autentifikacia v squide radiusom je len zez sasl a len typu
basic a ta obtazuje menom a heslom.

na nete som nasiel niekolko rieseny cez sambu ale mam strach ze ludi
ktory su len prihlaseny do radiusu (unix masiny a nedomenove stroje) ale
nie do domeny to neovery bez mena/hesla alebo vobec.

mate nejaky smer ktorym by ste ma mohly nakopnut? na nete som nic nenasiel.

Zz