[linux] problem s linuxom na laptope (ubuntu 6.06)

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Čtvrtek Říjen 12 10:18:30 CEST 2006

Ahojte,

zacala sa mi diat na laptope takato vec:

stvrdnu vsetky okna, neda sa do nich pisat, ignoruje klavesove skratky
(ako alt+tab), okna sa nedaju zatvarat, jedine co funguje je
presuvanie okien
pomocou mysi, tak sa vlastne dostanem aj na okna pod tym. Nejde
prepnut na konzolu ctrl+alt + F1..., ani killnut Xka ctrl+alt+backspace.
Jedine co sa da spravit je na tvrdo vypnut laptop...
Zo zaciatku mi to spravilo asi raz za mesiac, teraz mi to robi raz denne.

Any ideas?

aplikacie ktore, vacsinou mam spustene su : OO, 2x xterm, xmms, firefox,
sem tam gimp.

laptop je ibm thinkpad t40, ubuntu na nom bezim uz vyse roka a predtym
som taketo nevidel. updaty si vacsinou davam hned ako vyjdu.

s pozdravom