[linux] problem s linuxom na laptope (ubuntu 6.06)

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Čtvrtek Říjen 12 10:55:29 CEST 2006

On Thu, 12 Oct 2006 10:18:30 +0200, Jan Husar wrote
> Ahojte,
>
> zacala sa mi diat na laptope takato vec:
>
> stvrdnu vsetky okna, neda sa do nich pisat, ignoruje klavesove skratky
> (ako alt+tab), okna sa nedaju zatvarat, jedine co funguje je
> presuvanie okien pomocou mysi, tak sa vlastne dostanem aj na okna
> pod tym. Nejde prepnut na konzolu ctrl+alt + F1..., ani killnut Xka
ctrl+alt+backspace.
> Jedine co sa da spravit je na tvrdo vypnut laptop...
> Zo zaciatku mi to spravilo asi raz za mesiac, teraz mi to robi raz denne.
>
> Any ideas?

Podla popisu to vyzera na klavesnicu, ale tazko povedat ci je to problem
hardware (co celkom aj moze byt) alebo ovladaca, kedze ziadnu chybovu hlasku
si neposlal...
Pripoj externu klavesnicu a pracuj s nou a uvidis ci ti zasekne aj vtedy. Ak
nie, problem je s hardware...

--
Erich Vinclav