[linux] problem s linuxom na laptope (ubuntu 6.06)

Jaro Soltys jardique na gmail.com
Čtvrtek Říjen 12 11:04:12 CEST 2006

z popisu to chapem tak, ze klavesnica absolutne prestala reagovat ?

> ubuntu na nom bezim uz vyse roka a predtym som taketo nevidel.
asi nebezis 6.06 vyse roka. mam thinkpad r50e, raz sa mi na debiane
stable stalo ze mi klavesnica uplne zdochla, tak som to prehodil na
slackware a tam sa mi to nestalo ani raz, ale neviem cim to bolo. pod
tym debianom sa mi to stalo na konzole...

j.