[linux] Re: [ubuntu-users] problem s linuxom na laptope (ubuntu 6.06)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Říjen 12 13:36:56 CEST 2006

On Thu, Oct 12, 2006 at 10:18:30AM +0200, Jan Husar wrote:
> zacala sa mi diat na laptope takato vec:
>
> stvrdnu vsetky okna, neda sa do nich pisat, ignoruje klavesove skratky
> (ako alt+tab), okna sa nedaju zatvarat, jedine co funguje je
> presuvanie okien
> pomocou mysi, tak sa vlastne dostanem aj na okna pod tym. Nejde
> prepnut na konzolu ctrl+alt + F1..., ani killnut Xka ctrl+alt+backspace.
> Jedine co sa da spravit je na tvrdo vypnut laptop...
> Zo zaciatku mi to spravilo asi raz za mesiac, teraz mi to robi raz denne.
>
> Any ideas?
>
> aplikacie ktore, vacsinou mam spustene su : OO, 2x xterm, xmms, firefox,
> [...]

a co sa objavi v logoch ???  aky je tam kernel? 386 alebo 686? aka
graficka karta a aky xorg driver? (ati/fglrx, nv/nvidia???)

skusil by som este predtym docasne nainstalovat ssh server a z ineho
pocitaca sa tam prihlasit a pozriet, co sa vlastne deje ...

5o   Peter.Mann at tuke.sk