[linux] problem s linuxom na laptope (ubuntu 6.06)

Marek Ondrej marek na ondrejovci.de
Čtvrtek Říjen 12 20:33:10 CEST 2006

Presne to co pises (do bodky) sa stalo aj mne, ale na desktope, robila to graficka karta,
pravdepodobne problem s chladenim, resp. studeny spoj - reakcia na otrasy.
Po case mi tak karta uplne odisla, teraz co je von sa to uz nedeje.
V logu som nemal nic, na masinu som sa este vedel prihlasit po sieti.
Ja by som skontroloval ci nieje zaneseny chladic prachom, resp. ci sa do chaldiacich ciest
nedostala nejaka prekazka.

MO

Dňa Št 12. Október 2006 10:18 Jan Husar napísal: