[linux] problem s linuxom na laptope (ubuntu 6.06)

Pátek Říjen 13 15:18:10 CEST 2006

On 13.10.06 15:09, Jaro Soltys wrote:
> po vypnuti natvrdo by si ma velmo prekvapil, keby si aj daco objavil.
> alebo mountujes s -o sync ?

obavam sa ze ani to by nepomohlo. zmrznutie stroja je strav, ked stroj
nezvladne uz nic, vratane zapisu do logov. Vynimka je samozrejme vypis na
oops-u na konzolu, ale take rutiny su v porovnani so zapisom na disk pomerne
jednoduche
Spam = (S)tupid (P)eople's (A)dvertising (M)ethod