[linux] Debian etch ifup firewall

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Úterý Říjen 17 13:39:38 CEST 2006

Ahoj.
Mam fw, kt. chcem aby sa zapinal po prideleni (vonkajsej) IPcky by DHCP.
eth0=vonku net
eth1=LAN

V interfaces mam cosi take:
auto eth0
iface eth0 inet dhcp

Ked som dal script do /etc/network/if-up.d, tak sa mi spusta pri starte
este skor, ako sa prideli IPcka (je osetrene, ze ak nie je, tak sa
ukonci a ak IPcka uz existuje, tak si ju detekne), ale problemom je, ze
VZDY pri starte sa spusti najprv FW, potom dhcp.
Kam/ako dat/spravit, aby sa spustal az po dhcp=OK?

Potreboval by som nieco ako if-postup.d.

Mam aj v crontabe sledovanie ci je OK, lenze pri troche smoly moze
zaskodnik vymaknut chvilku a za tu minutku ...

--
've a nice day!

JK

--