[linux] bind reload - nevyhnutne po kazdom dlhsom vypadku netu???

Středa Říjen 18 22:18:14 CEST 2006

On 18.10.06 06:33, Jan Kunder wrote:
> Bind9 (etch) mi po kazdom vypadku dlhsom ako 11hod (2/6H som neskusal)
> prestane gungovat (aj pre lokalne domeny).

co _presne_ znamena prestane fungovat?
ako ho mas nakonfigurovany? ake lokalne domeny v nom mas nakonfigurovane?

> bind reload - vsetko o/spravi

pozrel si sa do logov? skusil si si dumpnut cache bindu a pozriet sa do nej?

> Masina na kt. DNS bezi je na LAN a ma iba eth0, cez fw je pripojena na net.
> IMHO je to BUG (al niekde nejaka zla konfiguracia) nakolko by local malo
> ist stale a v pripade nahodenia fw (zvykne mat vypadok prudu) v priebehu
> par minut obnovit spojenie.

> Mozu vypadky nejako ovplyvnit opsny forward first vs. forward only?
>
> BTW: Straca sa "DNS cache" pri reload?
> (Myslim nakesovane vonkajsie domeny, kt. bind len fwduje).

nie, iba pri flushi
It's now safe to throw off your computer.