[linux] bind reload - nevyhnutne po kazdom dlhsom vypadku netu???

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Říjen 19 14:48:22 CEST 2006

Matus UHLAR - fantomas  wrote / napísal(a):

> co _presne_ znamena prestane fungovat?

"neodpoveda", t.z.
host sme.sk; host masina - skonci bez odpovede (cize asi timeout)

> ako ho mas nakonfigurovany? ake lokalne domeny v nom mas nakonfigurovane?
len jednu db.10.0.0 aj s reverzom
mozem zaslat configy

> pozrel si sa do logov? skusil si si dumpnut cache bindu a pozriet sa do nej?

dump ma nenapadol, sry
logy tiez nie - avsak teraz som pozrel a *nic* co bysa tykalo bindu -
ziadna hlaska v danom casovom rozpati
AFAIR (ale mozem sa mylit) - bind bezal, len neodpovedal

> nie, iba pri flushi
dik

Mozu vypadky nejako ovplyvnit opsny forward first vs. forward only??

skusim spravit vypadok masiny dnes v noci - ak nezabudnem - a spravim
dumpdb aj postudujem logy a ps aux a zaslem report

podotykam, ze system zapojenia je:
NET--firewall (10.0.0.1)--masina(+bindTU 10.0.0.5)
cize ak nejde fiewall (off), tak localdomeny by mal resolvovat IMHO bez
problemov

--
've a nice day!

JK