[linux] bind reload - nevyhnutne po kazdom dlhsom vypadku netu???

Pondělí Říjen 30 12:12:32 CET 2006

skus pouzit "dig any sme.sk @<server>" co ti napise.

> len jednu db.10.0.0 aj s reverzom
> mozem zaslat configy

to nebude potrebne. Niektore DNS utility zistuju aj kompletne informacie o
servri ktory im odpoveda, ak ten nevie zistit informacie sam o sebe,
nedoveruju mu.

> dump ma nenapadol, sry
> logy tiez nie - avsak teraz som pozrel a *nic* co bysa tykalo bindu -
> ziadna hlaska v danom casovom rozpati
> AFAIR (ale mozem sa mylit) - bind bezal, len neodpovedal

skus co som pisal teraz, mozno pomoze.

> Mozu vypadky nejako ovplyvnit opsny forward first vs. forward only??

nemali by ale mozu

They that can give up essential liberty to obtain a little temporary
safety deserve neither liberty nor safety. -- Benjamin Franklin, 1759