[linux] One time passwords & ssh

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Sobota Září 2 07:52:27 CEST 2006

On Fri, Sep 01, 2006 at 02:35:25PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> klasicke OTP a`la s/key si neskusal?

Vies mi dat nejake URL pre download? Co som nasiel na webe, tak ani "s/key"
ani "opie", ktore by malo byt jeho vylepsenou nahradou som nemohol stiahnut.
Po kliknuti na odkazy mi to len zahlasi, ze server neexistuje. Pocas
hladania tychto vyrazov cez google asi polovica odkazov ukazuje do neznama.

			SAL