[linux] Prepinanie klavesnic v X-kach - setxkbmap: Error loading new keyboard description (sk_qwerty)

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Září 5 10:00:52 CEST 2006

Zdravim,

az do nedavneho upgradu Debiana unstable mi fungovalo v X-kach
prepinanie klavesnic cez Alt+Shift medzi rozlozeniami us a sk_qwerty.
Zapinal som to prikazom

setxkbmap us,sk_qwerty -option "grp:switch,grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"

v ~/.xinitrc a aj mi fungovalo zapnutie ledky ScrollLock na klavesnici
pri prepnuti na rozlozenie klaves sk_qwerty.  Od istej doby vsak hore
uvedeny prikaz hlasi error:

Error loading new keyboard description

Ako keby mu chybala klavesnica sk_qwerty. Nevie nahodou niekto nakopnut,
ako by som si vedel rozlozenie klaves sk_qwerty doplnit?

Diik, rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :