[linux] Prepinanie klavesnic v X-kach - setxkbmap: Error loading new keyboard description (sk_qwerty)

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Úterý Září 5 10:08:30 CEST 2006

Ahoj,

  nieco som pocul o tom, ze debian uz tiez presiel na novsie Xorg.
Tam uz sk_qwerty neexistuje (comu som rad) a robi sa to korektnym sposobom
cez variany klavesnic.

  Novy zapis je:
setxkbmap us,sk -variant ,qwerty -option "grp:switch,grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"

Popripade pre xorg.conf:
   Option "XkbLayout" "us,sk_qwerty"
   Option "XkbVariant" ",qwerty"
   Option "XkbOptions" "grp:switch,grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"

Nezabudni na pripadne ciarky za nicim, nie su omylom. :)

Inak toto sa tu preberalo asi pred mesiacom. Obcas je dobre pozriet aj
archiv konfery, popriapde pouzit google.

	SAL