[linux] alternativy Outlook+Exchange

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Středa Září 6 17:59:54 CEST 2006

Pozdravujem,

schyluje sa u nas k jednemu Outlook skoleniu, ktoreho osnova je
nasledovna (pastujem aj s diakritikou, ospravedlnujem sa, ak sa to
niekomu rozhasi):

>                                                         o      stručné
>                                                         zopakovanie
>                                                         funkcií
>                                                         Outlooku
>                                                         rozšírené
>                                                         funkcie
>                                                         v Outlooku
>                                                         (správa
>                                                         zložiek,
>                                                         usporiadanie
>                                                         zložiek,
>                                                         hľadanie
>                                                         v zložkách,
>                                                         možnosti
>                                                         filtrácie)
>                                                         organizácia a
> [...]

Mna by zaujimalo, ci niekto z Vas odporuca (cize ma uspesne vyskusane)
analogicke riesenie na baze linuxoveho slobodneho softveru umoznujucemu
vsetky vyssie uvedene veci, ohladom ktoreho by som mohol zorganizovat
konkurencne skolenie.

Ja mam v plane rozchodit Evolution+Brutus+Exchange (riesenie linuxovy
klient, windowsovy server) a Kontact+Kolab (riesenie cisto na linuxe, s
moznostou pouzitia Otlakov z windowsu cez specialny konektor), ale
zatial som to neskusal.

Vopred dakujem za poznatky z praxe!

ostry