[linux] mount image.iso nefunguje inesubor.iso ano

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pátek Září 8 11:06:01 CEST 2006

Vojtech Zachar wrote:
> Mozno bude to ISO nejako chranene. Daemon tools (aspon co som si vsimol
> na nete) dokaze obchadzat/resp. spracovat vacsinu ochran proti
> kopirovaniu images CD (hry/hudba/whatever...), takze to ako
> pises "kludne namontuje".
>
> mount pod linuxom sa o ziadne ochrany nestara. Predpoklada klasicky ISO
> image bez ochrany.
>
> Je to len tip.
>
> Vojto

Vdaka, ale ochrana typu laserlock,secure* a pod. nehrozi.
Skor ma pri 1, kt. viem od koho mam napadlo, ci to nie je .nrg al. cosi
podobne.

Lenze, ked som teraz pozeral binarky ISO a NRG (kt. su OZAJ ISO a NRG),
tak som zistil, ze sa na prvy pohlad (zaciatok, koniec, hex prebehnuty
ocami) nelisia - nemate na to nejaku utilitku?

Dik.

JK

--
Ing. Jan Kunder