[linux] mount image.iso nefunguje inesubor.iso ano

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Sobota Září 9 12:01:39 CEST 2006

JohnNy64 wrote:

> v Debiane je balik nrg2iso, sluziaci na konverziu medzi formatmi nrg a
> iso... inak UTFG, myslim, ze podobne utilitky su aj na ine podobne
> formaty...

Ano, poznam, prave minule som ju komusi odporucal. Ale vraj nefunguje
vzdy a OK a 2) ja potrebujem zistit, ci to ISO nie je vlastne BIN,
ISOine, NRG a pod., nie skonvertovat ho. Proste Properties.

Ale dik za hint!

've a nice day!

JK

--