[linux] thunderbird 1.5.0.5-1

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Sobota Září 9 12:08:33 CEST 2006

JohnNy64 wrote:
> aktualizoval som dnes v Debiane na $subj a akosi ked som dal stiahnut
> postu, dole v status bare vypisal, ze je 19 navych mailov a zacal ich
> tahat, ale do inboxu pribudli iba 2. Ostatne proste nejak "zabudol"...
> Ma s tymto skusenost aj niekto iny? ide o bug? a vobec... wtf? ja
> zatial asi idem spravit downgrade...

Mam rovnaku verziu, cca 150 mailov denne na 5 kont a nevsimol som si
"chybajuce".

Skor mi vadi (teda pribuznym), ze::
ii  thunderbird
         1.5.0.5-1
               standalone mail client based on mozilla
ii  thunderbird-locale-cs
         1.5.0.4-1
               Czech language package for Thunderbird
ii  thunderbird-locale-de
         1.5.0.4-1
               German language package for Thunderbird
ii  thunderbird-locale-sk
         1.5.0.4-1
               Slovak language package for Thunderbird
co znamena, ze sa TB vsade spusta ENG, pretoz nema adekvatne lokalizacie
(tie sa dufam casom upgradnu, ale pre niekoho je 2 tyzdne s ENG TB
riadnym obmedzenim)

====

Obcas je pri POP3 problemom synchronizacia s gmailom, ale to plati pre
akykolvek TB 1.x+ aj na WXP. Hlavne, ak sa maily stahuju nepravidelne
(3x denne a potom 2 tyzdne nic) a prichadza ich 600+/tyzden.
Tak vtedy sa niektore nestiahnu, stiahnu viackrat a pod.
Workaround A:
1. oznacit vsetko ako ARCHIVE v gmaili
2. a odteraz stahovat aspon 3x tyzdenne

Workaround B:
(par sa ich strati, par ich bude duplicitne)
get all new mails, restart, get all new mails, restart (toto opakovat,
kym taha nove maily)
(testovane na WXP+TB 1.5.0.1(?)) [restart=CLOSE TB,wait,start TB]

've a nice day!

JK

--
Ing. Jan Kunder