[linux] thunderbird 1.5.0.5-1

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Sobota Září 9 14:04:46 CEST 2006

> hm. neviem, ja mam pocit, ze skor je problem ten, ze ich nepridava do
> inboxu. Este vyskusam tcpdump, ci tie maily realne pridu...

ok, vyskusal som a zda sa, ze ich realne aj stiahol, len do inboxu
nepribudli. tak neviem, idem ten downgrade spravit... aby som aspon
postu mohol rozumne citat...

hmm... doteraz sa mi stavalo, ze niektore maily sa stiahli viackrat...
ale len obcas a iba s mailami >100 KB (taky mam nastaveny limit na
stahovanie mailov)... ale toto sa mi stalo zatial iba s verziou
1.5.0.5-1 a stava sa to s vaecsinou mailov (zatial ich do inboxu
pridal dokopy 4 z asi 25 za cely cas, co mam tuto verziu
nainstalovanu)