[linux] thunderbird 1.5.0.5-1 - neustale narastanie velkosti uzivatelskych dat

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Sobota Září 9 18:50:29 CEST 2006

On So, 2006-09-09 at 18:39 +0200, Jan Ostrochovsky wrote:
> suvisi to s koncepciou odstranovania
> vymazanych mailov z plaintext suboru reprezentujuceho dany priecinok
> Thunderbirdu (v Tvojom pripade inbox) - tie sa z toho suboru
> neodstranuju hned, ale ostavaju tam a v indexe sa oznacia ako
> odstranene... ak by sa to vzdy odstranovalo hned (cize by sa robil
> compact pri kazdom mazani), asi by to vyrazne spomalovalo pracu s
> Thunderbirdom v pripade velkeho objemu mailov v priecinkoch

inymi slovami: ak ma tiez niekto problem s neustalym narastanim velkosti
uzivatelskych dat Thunderbirdu napriek tomu, ze vymazal z priecinkov
vsetko mozne, tak riesenim je prave funkcia "compact folder" nad kazdym
priecinkom, cez ktory sa v priebehu casu premlelo vela mailov (niekedy
tato operacia moze usetrit gigabajty diskoveho priestoru)

ano, je to neprakticke a mohlo by sa to dat riesit aj automatizovanejsie
bez zasahu uzivatela... co mozno ciastocne riesi moznost zaskrtnut
"zhustit priecinky, ak sa tym usetri viac ako ______ KB" v pokrocilych
nastaveniach Thunderbirdu

ostry