[linux] Mplayer a rozne typy output pod KDE

Jan Sarenik jasan na x31.com
Úterý Září 12 16:28:25 CEST 2006

Ahoj!

> XV sa nesnazi pristupovat ku grafickej karte servera. pouzivam tenkeho
> klienta doma i v praci a xv je asi najlepsia volba ako si prehravat
> video i fullscreen. Staci mat na clientovi ovladace ktore podporuju xv.
> myslim ze okrem ati, nvidia to vedia este aj ovladace i810 a i830.

Otazka je, ci hovorime o tom istom ,,tenkom klientovi''. Nehadam sa,
prilis znaly sa v tejto problematike necitim a rad sa poucim ak sa
mylim.

Ale mal som na mysli tenkeho klienta, u ktoreho bezi len prazdny X
server, a ten vsetko taha po sieti (ze sa spusta X -query <ip adresa>).
Ked v tejto konfiguracii spustim na terminali klienta prikaz
`mplayer ahoj.avi', pusta sa mplayer na serveri a jeho okno sa sietou
prenasa ku mne. Subor ahoj.avi je tiez na serveri, ale to je jedno,
ku mne sa sietou prenasaju len uz jeho farebne body vramci X
komunikacie (medzi co XVideo IMHO prilis nepatri, to by sietou
posielal data (skomprimovane AVI) a na klientskom konci by to
niekto (kto?) desifroval a vyrenderoval (to uz je mozne lebo
X server musi aj na klientovi bezat nativne, aj ked ho pustis
z NFS :) :).

Oprav ma ak treba.

  Pekny vecer!
 Jasan