[linux] NB, kernel 2.6.17 a novsi, vytuhne pri Boote

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Pondělí Září 18 10:30:16 CEST 2006

Ahoj,

Pravdepodobne ide o problem nejakeho modulu jadra. Teraz ide len o to
aby si zistil o ktory. Vyskusaj teda najprv len minimalnu konfiguraciu
svojho sucasneho kernelu, ci i potom zamrzne, porus vsetky optimalizacie
(na tvoj chipset, na tvoj CPU, etc...), u veci ktore mas zapnute
pozapinaj tiez debug. Pokial bude i teraz kernel mrznut pri bootovani,
pouzi vanilla kernel. A ked nebude fungovat ani ten, reportuj bug priamo
do kernel maillistu aj s presnou informaciou o tvojom hardware.

Ked nemozes alebo sa ti nechce opisat hlaska pri zatuhnuti, pouzi
digitalny fotoaparat, prinajhorsom mobil s lepsim rozlisenim.

Linux user wrote:
> [...]
>
> Mam nasledovny problem a neviem ho ani nejak dodetailov popisat, nemozem bohuzial ani prilozit dmesg, kedze pri boot vytuhne masina. Na mojom notebooku pouzivam momentalne Debian linux AMD64.S povodnym kernelom je vsetko ok, neskor som si skompiloval svoj vlasnty kernel verziu 2.6.16 aby mi chodil chipset a pod, vsetko je v naprostom poriadku. Avsak pri kompilacii jadra 2.6.17, a 2.6.18-rc uz v poriadku nieje. Pouzijem ten samy config ako v pripade 2.6.16 (ktory mi chodi bezproblemov), samozrejme ho aktualizujem cez "make oldconfig oldconfig", alebo uz som aj skusil vytvorit uplne novu konfiguraciu a vsetko nastavit sam rucne uplne od zaciatku a pouzit aj nezmeneny config z tej 2.6.16. Kernel skonfigurujem, nakompilujem, nahodim a pri starte nastava moj problem s ktorym neviem pohnut. NB pri starte zacne nabiehat a potom sa sekne po hlaske "NET: Registered protocol family 2". Startuje, vypise sa tato hlaska a dalej NB zamrzne natvrdo. Nestretol sa s tym uz niekto ? Co s tym
 ? Kde moze byt problem ? Robi to proste az pri verzii 2.6.17 a viac, ale na 2.6.16 chodi vsetko super a dokonca aj ked pouzijem config z 2.6.16ky, tak to na tom novsom jadre nechodi.