[linux] NB, kernel 2.6.17 a novsi, vytuhne pri Boote

Linux user madmp3 na atlas.cz
Pondělí Září 18 16:28:28 CEST 2006

Debian pouzivam AMD64 Testing - etch. Vanilla jadro mam rad, nemam rad tie rozne napatchovane.
To jadro co odporucas skusim, ked pridem z prace.

 18.09.2006 15:53

Novější   Starší
Re: [linux] NB, kernel 2.6.17 a novsi, vytuhne pri BooteOd:	Jan Kunder   Přidat | Blokovat
Komu:	Vseobecna diskusia o Linuxe

Přílohy:  	 ATT00002.txt [153 b]

Linux user wrote:
> Pouzivam vanilla kernel, pri tej konfiguracii, ktoru som robil rucne som
> vynechal dost vela veci, ktore v tej 2.6.16ke mam. Extra moc som sa s tym
nehral,
> nechce sa mi stale dookola kompilovat jadro a stale vypinat a zapinat masinu ked
> vytuhne. Som chcel len spytat,ci sa s tym uz niekto nestretol. Som aj pocul,ze v
tychto
> novych jadrach ludom kopec veci prestava chodit, takistom som aj cital od
niekoho,ze
> po upgrade z 2.6.16 na 2.6.17 mu prestala chodit pcmcia. Tu som tusim v tej
> [...]

1. pouzivas etch (testing) alebo SID (unstable) popr. sarge (stable)?
1B. pre AMD64 odporucam pouzivat i386 testing (ano, bez 64bit) / AMD64 etch
2. preco pouzivas vanilla kernel?

3. Vrelo Ti odporucam pouzit toto jadro
http://packages.debian.org/testing/devel/linux-source-2.6.17

stiahnut; dpkg -i $balicek;;
[[alebo radsej aptitude linux-source-2.6.17]]

rozbalit do /usr/src/$jadro
cd /usr/src; ln -s $jadro linux;
cp $tvojconfig /usr/src/linux
a spustit toto:
make-kpkg clean; make clean; make-kpkg clean; make clean; make-kpkg
kernel_image config=menuconfig
a ked naskoci "konfiguracne menu" len daj EXIT a YES-save a malo by ti
to ist.

Ak nepojde, videl by som skor problem v .config ako v jare samotnom.

‘ve a nice day!

JK

--
Ing. Jan Kunder