[linux] NB, kernel 2.6.17 a novsi, vytuhne pri Boote

Linux user madmp3 na atlas.cz
Pondělí Září 18 23:59:24 CEST 2006

Ja chem vanillu a ked mi ide 2.6.16 tak nevidim dovod preco
by novsi nemal ist. Zistil som,ze je to ACPI, kedvypnem uplne
podporu ACPI v kerneli,tak to chodi. Ale jadro na notasi bez
podpory ACPI je uplne onicom.Dufam,ze to maju nejaku chybu
a cim skor to opravia. Potreboval by som novsi kernel hlavne
koli wifine. Zajtra sa s tym budem dalej hrat.