[linux] NB, kernel 2.6.17 a novsi, vytuhne pri Boote

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Úterý Září 19 08:05:36 CEST 2006

Mimochodom co je to za wifinu ? Ak chces novsi kernel iba kvoli tomu,
tak mozno by bolo lepsie sa venovat wifi :)

(btw mam u seba na thinkpad r50e kernel 2.6.17.13, vsetko chodi pekne,
zatial najvacsi problem sedi za klavesnicou :))

j.