[linux] NB, kernel 2.6.17 a novsi, vytuhne pri Boote

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Úterý Září 19 16:12:52 CEST 2006

On Tue, Sep 19, 2006 at 03:46:50PM +0200, Jaroslav Soltys wrote:
> 1. ndiswrapper+AMD64 ?

Ano funguje to. Sice som to uz davno nepouzil, ale ked som to
potreboval, tak to bolo funkcne. (Bezim v 64-bitovom mode.)

> 2. ndiswrapper vnimam ako nudzove riesenie. AMD64+notebook vnimam ako
> zbytocny adrenalinovy sport :)

Skoda, ze mi to niekto nepovedal tak pred skoro dvoma rokmi. ;-)
Asi by som sa rozhodol kupit nejaky iny NB. Tento sa teda celkom slusne
hreje aj ked nic dokopy nerobi, ale uz som si nan celkom zvykol.

> 3. radsej mam open source drivre ako binarky, aspon sa mi nemlatia s ACPI.

Aj ja. Ale opensource drivre (aspon tie, ktore som vyskusal) mi
vzdy automaticky zasekli jadro. Nevynimajuc prve (oficialne) jadra
2.6.17. V poslednom case som to neskusal. Akosi nepotrebujem WiFi. Ked
budem potrebovat, vyskusam.

Inak mam ASUS L5800DF.

--
Marian Cavojsky