[linux] NB, kernel 2.6.17 a novsi, vytuhne pri Boote

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Úterý Září 19 16:24:43 CEST 2006

Suspend to disk s 2.6.17.13 na TP R50e chodi ok, mem som neskusal.

Na druhej strane pozor pri resume, ak nedate parameter resume=particia
tak vam to bootne normalne a ked potom vypnete a resumnete image tak
to pekne rozbije disk :D este ze mam ten system na pokusy
momentalne...

j.