[linux] NB, kernel 2.6.17 a novsi, vytuhne pri Boote

Linux user madmp3 na atlas.cz
Úterý Září 19 20:30:06 CEST 2006

Ndiswrapper nechcem, je mi jedno ci to bude rozbehane za minutu,aleboza den,nechcem to.
Nechapem ale preco sa tato debata rozvinula hlavne o debate o wifine, ked som sa
pytal na acpi ci s tym niekto nema skusenosti. Bud to jadro rozbeham a bude chodit,alebo
budem bez wifiny.

To ze beries notas ako adrenalinovy sport je tvoj nazor, ja to vidim trochu inak.
Tiez mam rad opensource drivery, preto nepouzivam ani proprietar od nvidie.

19.09.2006 15:59

Novější   Starší
Re: Re: [linux] NB, kernel 2.6.17 a novsi, vytuhne pri Boote