[linux] Ako premenovat 1500 fotiek

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Čtvrtek Září 21 17:34:36 CEST 2006

ja mam jedno manazerske riesenie:

poslat zadanie aj so subormi na rucne premenovanie lacnej pracovnej sile
do niektorej rozvojovej krajiny, najlepsie takej, ktora neprijala skvelu
ponuku na lacne produkty Microsoftu (ale to sa lepsie oplati, ak je
predpoklad, ze v buducnosti podobnych zadani bude viac a ze krajina
zostane chudobnou dlhsi cas, aby sa vratila casova investicia v podobe
nakontaktovania sa na tu pracovnu silu)

ostry