[linux] NB a klavesnica

Linux user madmp3 na atlas.cz
Čtvrtek Září 21 22:32:59 CEST 2006

 Zdravim

Mam este jeden nasledovny problem, neviem ci len v Xkach,alebo aj v konzoli,
konzolu nepouzivam, len v KDE konsole. Pri pisani textu sa mi velmi casto stava,ze
ako pisem,tak mi napriklad znicoho nic prepkne okno, alebo takto podobne zablbne komp.
Nemate s tym niekto skusenost, neviete cim by to mohlo byt ? Skusal som viacere nastavenia
Xiek a nejak mi to nepomohlo, stejne tak viacere nastavenia klavesnice v Xkach. Prv
som si myslel,ze vzdy nejak nechtiac prejdem rukov po touchpade,ale daval som si nato
pozor a deje sa to aj ked na touchpad ani len nesahnem. HW je v pohode, je to urcite
nieco SW.

Dikes za vsetky odpovede

www.neuservis.cz.... Podivejte se na poslední projekt P. Čtvrtníčka