[linux] Format vs. quick-format vs. quick-erase on DVD ** k3b vs. Nero

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Sobota Září 23 19:44:30 CEST 2006

A) na www.pctuning.cz boli kedysi clanky ktore sa tymto zaoberali,
potom prerobili dizajn a vsetko a neviem, ci skonvertovali stare
clanky... ale snad to tam najdes
B) pri packetovom zapise dvdram by sa to miesto vraj malo uvolnovat...
a aj ked mi to moj hw umoznuje, zatial som to ale neskusal
C) tiez to tak chapem :)
D) niektori moji kamarati su namazani stale :) rwcka som blankoval na
'fast' z cmdline kedysi
E:-) man cdrecord, man cdrdao ? to su dobre softiky, kedysi som sa
ucil robit tieto veci z cmdline (k3b mal daky bug vtedy), tak pozri ci
v manpages nemaju nieco zaujimave

jard