[linux] NIC nejdu pod etchom a idu pod Knoppixom

Mike mike na spinet.sk
Čtvrtek Duben 5 09:04:39 CEST 2007

Marian Cavojsky wrote:

> <skratene/>
>
> Treba bud upravit konfiguraciu sietovych rozhrani, podla aktualneho
> stavu rozoznavania HW, alebo podhladat subor (domaca uloha, nechce sa mi
> to teraz hladat a nedrzim si to v hlave), v ktorom si udev uklada
> informacie o sietovych kartach a priradeniach na dev zariadenia.

Zdar. Ja som mal podobny problem pri prechode medzi distribuciami
RH->DEB. Skus pod debianom pozriet co je napisane v /etc/iftab a
nastavit tam korektne MAC adresy pre jednotlive sietove karty, alebo
proste vymazat co tam je.

Mike