[linux] USB core -podla coho vola probe v moduloch

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Duben 12 17:42:00 CEST 2007

Vdaka vsetkym!

Student mi potom ten kod ukazal a registrol modul ako USB_HID, boot,
mouse a chytal to stale USB_HID na tvrdo v kerneli a o jeho modul sa
nestaral.  Skusame to cez vyhodenie USB_HID...
V podstate ma za ulohu ukazat akukolvek komunikaciu s cimkolvek  na
seriovom rozhrani... Len nam k RS-232 karte nedodavaju 10W zdroj  tak
skusa USB mys ako nahradu.(musi to byt komunikcaia cez jeho modul)

Peto