[linux] 32 bit na 64 bit

orthoo na centrum.sk orthoo na centrum.sk
Sobota Duben 14 13:46:03 CEST 2007

  ahojte nahodil som na svoj pc xubuntu 64 bit leo 32 bitka mi na core 2 duo vobec neslapala spravne.

narazil som na problemi s instalaciuo 32 bit programov na 64 bit .
vela veci mi uz ide ale napr s tymto si neviem dat vobec rady
pri instalacii matlab R14 for linux mi vypisal toto a preitm na 32 bit verzii to bolo uplne v pohode

toto je vypis instalacie a jaj zlyhanie.....

root na martinko-laptop:/usr/local# cd matlab7
root na martinko-laptop:/usr/local/matlab7# sh /mnt/iso/install
cp: cannot stat `/mnt/iso/update/bin/glnxa64/*': No such file or directory
Error writing to /tmp/5400tmwinstall
The installer is unable to copy files to /tmp.
Make sure that /tmp exists, is writable, and has
at least 5 megabytes of available space.
root na martinko-laptop:/usr/local/matlab7#

vraj treba na take instalacie  dake kniznice 32 bitky dake som tam uz dal ked som instaloval wine ale na ine aplikacie to vobec nejde.
dakujem moc ak niekto odpovie som dost bezradny