[linux] 32 bit na 64 bit

orthoo na centrum.sk orthoo na centrum.sk
Pondělí Duben 16 03:08:37 CEST 2007

heh takze ty len hadas, prosita nebud taky skromy mal si pravdu
das linux32 sh

pred tym treba nainstalovat linux32 a facha to uplne v pohode
instalacia je v pohode a to ci program bude vyuzivat celi vykon procesora keddze to je 32 bit instalacia to este neviem
ale zatail som strasne rad ze to ide....  diiiiiikkkkkkkk