[linux] cdrom

ollelo ollelo na centrum.sk
Pondělí Duben 16 21:24:46 CEST 2007

Vsak netvrdil som ze hlavna chyba nie je prave tam,
ale je to tak, vo fstab je riadok s /dev/hdc..
vlozim Cd do mechaniky ta sa rozbehne ale obsah sa zobrazi az ked dopisem ten
riadok to /etc/mtab...
a autofs som nasiel, ze sa nepodarilo spustit..
sorry, som len BFU...

Dňa Po 16. Apríl 2007 15:13 Matus UHLAR - fantomas napísal: