[linux] Stabilna verzia 2.6 jadra

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pátek Duben 20 09:49:20 CEST 2007

On Fri, Apr 20, 2007 at 09:41:18AM +0200, Jan SARENIK wrote:
> Celkom sa mi paci, ze je aktivita na liste, tak vo vymene nazorov
> pokracujem... :-)

> Ale ja som tym chcel povedat, ze ziadna ina verzia jadra (ani tie
> stabilne patche so styrmi ciselkami) nema verziu z aprila (okrem
> tych, ktore som spomenul). To znamena - aspon to tak chapem ja - ze
> na tej 2.6.16-tke prebieha neustale opravovanie, pricom v inych -stable
> verziach sa len doladia nejake velavyznamne chyby dokial sa nevyda
> zas vyssia verzia (zmeni sa tretie cislo), a potom zas dokola...
>
> (Ne)presvedcil som Ta?

Ale presvedcil. Najlepsie je pouzivat verziu 2.6.16.x, ak vsetko funguje
a vyhovuje. V tom suhlasim. Mne ale napr. scanovanie wifi sieti (modul
ipw2200) zacalo fungovat az v 2.6.17,  HDAPS senzor v laptope zacal
fungovat asi v 2.6.18 a tak mam na laptope kernel 2.6.19.x a som s nim
spokojny.

A az budem mat HW, na ktorom pobezi kernelovska virtualizacia KVM, tak
budem asi skusat >2.6.21

Cize vzhladom na to, ze vyvoj jadra nabera na obratkach a je na prvy
pohlad dost chaoticky, tak vyberom spravnej verzie sa da vselico
opravit, ale aj pokazit. Dan za to, ze je to Open Source a teda zadarmo
a bez oficialnej podpory.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207