[linux] debian & AMD 64

Toth Milan milan na toth-online.com
Sobota Duben 21 19:23:36 CEST 2007

Prijemne popoludnie,

	chcel by som sa opytat, ake mate skusenosti so %SUBJ% ide konkretne
o procesor:

processor       : 0
vendor_id       : AuthenticAMD
cpu family      : 15
model           : 79
model name      : AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+
stepping        : 2
cpu MHz         : 2210.053
cache size      : 512 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 1
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr
pge mca cmov pat pse36 clflush mmx fxsr sse sse2 syscall nx mmxext
fxsr_opt lm 3dnowext 3dnow pni cx16 lahf_lm
bogomips        : 4424.37

Uvazujem ci sa mam vybrat instalaciou i386 alebo AMD64, nemam ziadne
doterajsie skusenosti s AMD 64. Server bude primarne sluzit ako
gateway/samba/exim/apache/mysql. Zaujimaju ma hlavne Vase skusenosti.
Dakujem za akekolvek info.

--
Toth Milan
milan na toth-online.com