[linux] fat

Zdenko Podobný zdposter na gmail.com
Neděle Duben 22 22:17:04 CEST 2007

ja na usb disk s fat pouzivam toto: (daj si to do jedneho riadku v
/etc/fstab):

/dev/sda1 /mnt/removable vfat
codepage=852,umask=0,iocharset=utf8,shortname=lower,showexec,sync,nosuid,user,nodev,noauto,noexec
1 2

vysvetlenie parametrov najdes cez:
man mount
man fstab

Co sa tyka tej disketovej mechaniky, tak si urob na nu variaciu vyssie
uvedenych parametrov (ak format diskiet je tiez fat...)

Zd.