[linux] Unpacking initramfs ... <0> Kernel panic - not syncing: bad gzip magic nymbers

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Pondělí Duben 23 09:42:06 CEST 2007

Zdravim Vas,

Nedavno som sem pisal nizsie uvedeny mail. Teraz som si vsimol, ze pricinou bolo
to, ze sa vymazali initrd subory z /boot (pre vsetky jadra). Je to mozne po tom,
co som urobil (vid nizsie) ?

Jaroslav Matej wrote:
> Zdravim Vas,
>
> Mal som 2 vlastne jadra (2.6.18.1) na Debian Sarge/Testing:
> c.1 - fungovalo vyborne,
> c.2 - fungovalo ciastocne.
>
> Jadro c.2 mi zavadzalo v menu grub-u, tak som ho cez synaptic 'uplne
> odinstaloval'. Po restarte pri boote vykukla sprava zo subjektu.
>
> ?????
>
> Dik,
> MJ

Tou uplnou odintalaciou mam na mysli volbu z menu synaptic-u 'uplne odintalovat
(vratane konfig.suborov)'. Jadra boli vytvorene "debian-standard" sposobom cez
make-kpkg.

Dik,
MJ
--