[linux] apache2.2 mod_rewrite + mod_proxy + mod_disk_cache

Tomas Zatko tomas.zatko na gmail.com
Úterý Duben 24 13:04:20 CEST 2007

Zdravim konferu,

chcel by som sa spytat ako spravne nastavit apache, aby robil:
- request ktory pride na http://server1.sk/abc/def  rewritne na
http://server2.sk/nieco.cgi?nieco=abc&niecoine=def
- ziskanu vec ulozi na disk a dalej servuje ulozenu (po nejakej dobe
skontroluje ci sa na server2.sk na ten request nevyskytla nova verzia a ak
ano ulozi novu)

momentalne to mam spravene tak, ze v mam v .htaccess takuto rewrite rulu:

RewriteEngine on
RewriteRule ^(.+)/(.+)$ http://server2.sk/nieco.cgi?nieco=$1&niecoine=$2[P,L]

( P ho posle cez proxy a L vravi ze to je last rule - preventivne ;)

rewrite funguje, vec sa servuje, ale nic sa neuklada.
predpokladam ze mam este nejak mod_proxy presvedcit aby siel cez mod_cache
(resp. mod_disk_cache), ale neviem presne ako.

do httpd.conf som skusil pridat:

ProxyRequests on
CacheDefaultExpire 7200
CacheMaxExpire 1209599
CacheRoot /var/cache/apache
CacheEnable disk /

ale nic sa nezmenilo.  (user pod ktorym bezi apache do /var/cache/apache
prava na zapis _ma_)

dokmentaciu na
http://httpd.apache.org/docs/2.2/mod/mod_rewrite.html
http://httpd.apache.org/docs/2.2/mod/mod_proxy.html
http://httpd.apache.org/docs/2.2/mod/mod_cache.html
som uz precital viackrat, asi mi nieco unika...

viete ma prosim niekto nakopnut?

prajem pekny den
Tomas Zatko