[linux] [ADMIN] Hlada sa novy spravca mailing listu

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Úterý Duben 24 17:12:35 CEST 2007

Ahojte,

On Tue, Apr 24, 2007 at 04:44:29PM +0200, Marek Grac wrote:
> Ako je snad z nadpisu zrejme, tak sa hlada novy spravca mailing-listu.
> Tomu staremu (mne) vsetko trva o kusok dlhsie ako by malo, mailing-list
> necita a tak mnohe veci prehliadne.

predpokladam este vacsi.

Vies orientacne povedat, o kolko prispevkov denne ide. Konkretne kolko je
realnych (non spam), spam a popripade kolko by sa dalo odfiltrovat tym,
zeby sme zakazali prispevky nemoderovanych ucastnikov okrem *.sk a *.cz
domeny?

> Vsetka ostatna agenda je tak vynimocna, ze ju asi netreba ani prilis
> zmienovat. Pripadny zaujemcovia nech sa mi ozvu osobne. Ak sa nenajdu, tak
> sa pripravte na vyssiu davku spamu :)

Ja som skor za zakaz vsetkych prispevkov neprihlasenych ucastnikov.
V opacnom pripade asi odplasime prihlasenych a konfera strati zmysel.

		SAL