[linux] [ADMIN] Hlada sa novy spravca mailing listu

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Úterý Duben 24 21:59:52 CEST 2007

On Tue, Apr 24, 2007 at 09:52:15PM +0200, Misu wrote:

> A co pouzivatelia hot/yahoo/g-mailu ?

Asi si prehliadol, ze som pisal o "nemoderovanych" ucastnikoch.
Tito pouzivatelia sa mozu prihlasit do konfery a posielat spravy tak isto
ako kazdy bezny user. Este raz skusim zhrnut, co som chcel navrhnut.
Prispievat by mohli bez moderovania:
  - vsetci prihlaseni ucastnici konferencie
  - vsetci co maju email *.sk alebo *.cz

Ale vyzera to tak, ze uz sa minimalne dvaja kandidati na moderatora nasli,
takze asi to nebude treba aplikovat.

			SAL