[linux] info spam virusi

Středa Duben 25 10:56:51 CEST 2007

On 19.04.07 08:30, Neština Andrej wrote:
> Planujeme nasadit mailovy server na Debiane a qmail.

na qmail radsej zabudni, vie toho velmi malo, na niektoru (zakladnu)
funkcionalitu ho treba patchovat (na kopu dalsich veci patche ani nie su) a
dokopy je s nim kopa zbytocnej roboty, imho qmail nestoji ani za uvahu.
(google: qmail bugs wishlist)

skus postfix, exim, sendmail.

> Rozmyslam ale nad spamovou a virusovou ochranou, vedeli by ste mi nieco
> odporucit ? Jednalo by sa o mailserver pre viacero domen do cca 1000
> mailboxov. Osobne som rozmyslal nad Spamassasin a nod32, avsak pri
> brovsovani som narazil na COMDOM Antispam
> http://www.comdomsoft.com/sk/antispam/vykon-a-stabilita.html Nemam s tim
> ziadne skusenosti, vedeli by ste mi podla osobnych skusenosti potvrdit,
> alebo vyvratit, informacie z tej linky. Pripadne nieco odporucit.

ked mas debiana, preco nepouzijes clamav ktory je priamo v nom?
pripadne f-prot installer.
Enter any 12-digit prime number to continue.