[linux] SSH connection multiplexing

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Středa Srpen 1 09:22:55 CEST 2007

On Wed, Aug 01, 2007 at 09:12:38AM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ja som si manualy k ssh 1 aj 2 precital uz taak davno. robit to raz za rok
> sa sice da ale za par rokov aj to omrzi ;)

Vyskusal som si a dik za tip.

> dik za tip. Od ktorej verzie (ktoreho) ssh to funguje?
> A mozem potom zavriet prve spojenie bez toho, aby som zavrel to druhe?

Podla mojich tetovacich skusenosti:
- Prve spojenie je master a aj po ukonceni vzdialeneho shell-u bude cakat
  na ukoncenie vsetkych spojeni vytvorenych cez ten master.
- Pri vytvarani spojenia cez sherovanie, uz sa nerobi overovanie
  totoznosti. Nie som si isty, ci sa to neda nejak z lokanej stanice
  zneuzit. :-( To sa este skusim pohrat.

--
Marian