[linux] Otazka

Mike mike na spinet.sk
Neděle Srpen 5 23:57:25 CEST 2007

Jan SARENIK wrote:
> Ahoj!

> Mohla by si prosim upresnit popis? A aj nejaky kontext: co to je,
> na co to ma sluzit, kde si to kupila atd.
>
> Zatial sa mi zda ze som sa s nicim podobnym nestretol, ale mozno mi
> len nic nehovori ten nazov.

Zdar,

mam takeho tusaka, ze hovori o PCMCIA karte od T-Mobile cez ktoru sa
pripaja k "Rychlemu Internetu" / Flash OFDM / Flarion ...

Nejake drivery sa daju stiahnut na strankach T-Mobile aj s navodom:
http://www.t-mobile.sk/c1/sluzby_tarify/sunflower/new3/2.6.8_Red_Hat_Enterprise_Linux.rar
http://www.t-mobile.sk/c1/pdf/rychly_internet/Dokumentacia-Datova_karta_pre_Rychly_internet.pdf

a mam pocit, ze niekde na webe som videl aj nejake ine drivery ktore
neboli pre konkretnu distribuciu, ale neskusal som zatial ani jeden,
nejako som nemal cas, takze zatial mi to bezi len pod windows.

Mike