[linux] Smtp auth - exim a pod. (Re: fetchmail multidrop with keep; ...)

Kučerák Pavol pavol.kucerak na mail.t-com.sk
Čtvrtek Srpen 9 23:12:04 CEST 2007

----- Pôvodná správa -----
Od: Kučerák Pavol  <pavol.kucerak na mail.t-com.sk>
Dátum: pondelok, 18. jún 2007, 11:43
Predmet: Re: [linux] fetchmail multidrop with keep; .. . Smtp exim auth.
> Zacal som sa pasovat s odosielanim e-mailov. Dostal som sa az k tomu,
> ze mi server na T-com odpovedal, ze sa musim autentifikovat a ponukol
> mi web adresu s navodmi. Tam su 2 odkazy: pre MS O.Express 6. a MS
> Outlook..
> Pokusim sa zistit ako to urobit v mojom exim. Ak mate dakto
> skusenosti,rady,
> privitam to, prip. nejaku linku na dobre mail a smtp (dialup) howto,
> cosi som nasiel, nebol som s tym spokojny.
> Este otazka: "smarthost" sa mysli mail server, ktory moze mail
> podrzat a
> [...]

Dobry den, zdravim vas.

Ako som minule pisal, este v juni, zacal som skusat smtp auth
z Debian Woody. Nemal som na to cas a riesil som ine problemy.
Zistil som ale (snad spravne), ze v tomto systeme, mail server je exim,
v exim nie je zahrnute auth.

Prosim vas, v ktorej verzii, alebo od ktorej verzie: Debian alebo Slackware
je v e-mailovom serveri zahrnute auth (staci pre klienta), alebo pripadne
v akom inom programe (napr. nail ma uz tu smtp ale nie auth), prednostne
bez KDE, Gnome, bez X; bez nutnosti rekonfiguracie a kompilacie?
V Slackware 9.1 som zatial nenasiel. Alebo nebol by problem skompilovat
so zahrnutym SMTP AUTH?

Ja viem ze mi asi odporucite prejst k najnovsej verzii, ale aj tak
by som rad vedel odpoved na moju otazku.

V pripade Debianu, mohol by niekto poradit, kde najdem instalacky
Sarge, alebo aj najnovsieho, resp. kto by mi bo ochotny napalit CDs?
(za primeranu uhradu)
Najlepsie na trase priblizne (Bratislava)

 Tesco Zl.Piesky - Vajnorska -
   - Istropolis -  SAV pri zelezn.st. - Kramare
   alebo
   - Istropolis - Tesco Centrum

Vdaka za ochotu
P.Kucerak