[linux] OT: Dlink DSL-562T

Mike mike na spinet.sk
Úterý Srpen 14 09:11:16 CEST 2007

Pavol Lajciak wrote:

> Z lokalneho PC som cez switch zapojeny do ethernetoveho vstupu modemu.
> Ked dam poziadam o konekciu na nejaky server napr. ftp.nieco.tld z
> vnutra siete (LAN),
> tak mi vypise timeout. Ping na ftp.nieco.tld ide.
> Skusal som ftp na rozne serveri a nic. Nejde ani aktive ani passive.
>
> Nastavenia DSL modemu su viacmenej defaultne.
>
> Pavol

Divne...
nejaky firewall, ci v PC alebo v modeme nemas zapnuty ?

Pripadne na strane providera... T-Com napriklad blokuje odchodzie
spojenia na port 25, ale o blokovani FTP som este nepocul.

Ked pouzijes nmap dostanes na porte 21 filtered alebo closed ?
Z PC ti SYN pakety odchadzaju smer router?

Mike