[linux] OT: Dlink DSL-562T

Toth Milan milan na toth-online.com
Úterý Srpen 14 09:52:28 CEST 2007

D-LINK je hrozny shit, rovno to chod vratit do obchodu, mal som
chvylku jeden d-link. Vyrobca o tejto chybe vie, dalsi neprijemny
prvok tychto modemov je ich piskanie. Probelm spociva v tom, ze
pakety ktore posiela ssh ftp proste cez ten modem neprejdu, ale iba v
linuxe a mac os x, vo windose ti to pojde. je tu mozny jeden workaround:

iptables mangle -A OUTPUT -s 0/0 -j DSCP --set-dscp 0

Isty cas som to riesil ale ako primarny desktop OS pouzivam MAC OS X
a ipfw neumoznuje zmenu dscp, tak som tem router poslal do kytek.
Proste to vrat.